Thursday, June 29, 2006

"26/1/02" is an episode of my life

It's the end of the 4 years 5mths 2 days.
our relationship has ceased ...
guess letting her have what she desired
is the last thing I could do for her
I appreciated these times together &
for the happiness we've had when things still goes alright.

Its nice to have part of her in my life, in my memory.

differences in our orientation in life;
My life need not be surround with many friends
but to have someone who will love me, as I to her

I am human with feelings that need to be reciprocated,
not a person made of steel...

I hope that she will be happy in the way she is now...


Songs that I can related to right now...


你让我的懂事变成一种幼稚
你让我的骄傲觉得很无知
你让我的朋友关心我的生活
你让我的软弱陪伴你的自由
离开我你会不会好一点
离开你什么事都难一点

extracted from "离开我"

---------------------------

我把自己关起来只留下一个阳台
每当天黑推开窗我对着夜幕发呆
看着往事一幕一幕再次演出你我的爱
我把电视机打开
听着别人的对白也许那些故事可以给我一个交代
你要的爱(freedom)我学不来
眼睁睁看情变坏人怔怔看情感概

不能给你未来我还你现在
安静结束也是另一种对待
当眼泪流下来伤已超载
分开也是另一种明白

我给你最后的疼爱是手放开
不要一张双人床中间隔着一片海
感情的污点就留给时间慢慢漂白
把爱收进胸前左边口袋

最后的疼爱是手放开
不想用言语拉扯所以选择不责怪

我把收音机打开
听着别人的失败啃咽的声音
仿佛诉说着相同悲哀
你的依赖还在胸怀
我无法轻易推开
我无法随便走开感情中专心的人容易被伤害

extracted from "手放开"

No comments: